Úvodná stránka
Miestny úrad
História
Fotogaléria
Orgány samosprávy
Volebný program
Naše priority
Správne poplatky
VZN
Povinné údaje
Tlačivá
Archív príspevkov
Opatčan
Klub dôchodcov
Kalendár podujatí
Prenájom strediska
Dôležité kontakty
Odkazy
Zastupiteľstvo
SPRáVANIE SA MONOPOLOV
  Pridal: Ing. Richard Tušan, poslanec     Saturday, 15.01.2005 12:00
 

Myslím, že mnohí z nás hoc na úrovni občan ? inštitúcia správanie sa monopolov pocítili na vlastnej koži.
Minule mne: naša poštárka ma s doporučenou zásielkou nezastihla. A tak nezostalo nič iné, ako s pečiatkou na poštu. Avšak tam mi zásielku odmietli vydať, že im treba vidieť zakladacie listiny organizácie, pečiatka sa už nenosí. A ak chcem bez problémov poštu preberať treba sa preukázať preukazom, ktorý mi vystavia. Povedal som: V poriadku, vystavte mi preukaz.
Pýtajú zaň 48 korún!
To je Pošta na tom pri tých nehoráznych poplatkoch za svoje služby tak zle, že nútia svojich zákazníkov za takúto samozrejmú službu platiť?!
Alebo: Stratila sa dobierka ktorú som poslal. Peniažky neprichádzali, a tak som zašiel na reklamačné oddelenie. Po zaplatení istiny moju reklamáciu poznačili do obrovskej knihy a odporučili čakať. Asi po mesiaci som dostal oznámenku, že reklamácia je vyriešená, že sa môžem dostaviť. Potešený, že uvidím stratené peniaze alebo zásielku som sa vybral na reklamačné. Tam mi oznámili: ?Reklamáciu sme vybavili, oznamujeme Vám, že Vaša zásielka je stratená. Tu sa nám prosím podpíšte. ? Nevedel som vtedy či sa mám smiať, či plakať.
Ďalší príbeh: Požiadal som banku o potvrdenie, že som ich klientom. Ochotne mi vystavili potvrdenie na hlavičkovom papieri, len sa ma opýtali, či tých 100, -Sk za tú službu mi môžu stiahnuť z účtu, alebo to zaplatím v hotovosti.

Ing. Richard Tušan, poslanec
 


 
[ hore ]
[ Späť ]

Copyright © www.vysneopatske.sk Mestská časť Košice - Vyšné Opátske. Všetky práva vyhradené!

Vyhľadávanie